چاپ بنر

آشنایی با چاپ بنر: بنرها در قالب یک طرح جذاب هنری با رعایت اصول گرافیکی هستند که هدف اصلی آن‌ها ارائه یک پیام و نمایش آن است. اغلب پیام بنرها تبلیغاتی است و از همین رو نیازمند طراحی خاص و جملات آراسته است تا موجب جلب توجه مخاطب شود. چاپ، روی بنر شبیه چاپ پوستر است ولی هزینه طراحی و چاپ بنر به نسبت چاپ پوستر ارزان‌تر است، چرا ‌که با توجه به هدف بنر که همان تبلیغات است، باید صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. جنس بنرها اغلب پارچه یا پلاستیک است که قابلیت رول شدن دارند و منعطف هستند. از آن‌جایی که بنرها در سایز بزرگ چاپ می‌شوند، لذا در هنگام چاپ باید توجه داشت که نماد، نشان واره، شعار یا پیام مورد نظر به خوبی در آن نمایان باشد.  

  ادامه مطلب ...

خرید چمدان | خرید اینترنتی چمدان | خرید چمدان چرخدار | خرید چمدان مسافرتی

ساک دستی بزرگ انتخابی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند وسایل بیشتری را حین سفر به همراه داشته باشند. یک ساک دستی خوب علاوه بر جادار بودن بهتر است امکان چیدمان آسان داشته باشد تا دغدغه بستن ساک پیش از سفر را به بهترین شکل حل کند. خرید اینترنتی چمدان مسافرتی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه با طراحی خاصی که دارد، بستن ساک را برای شما لذت بخش کرده و دسترسی به تک تک وسایل را میسر می‌کند. این قابلیت کاربردی به علت طراحی داخلی آن است، حال به سایر ویژگی‌های این محصول می‌ پردازیم.

  ادامه مطلب ...

پیراهن های مردانه

تفاوت اصلی پیراهن های مردانه در چیست؟

پیراهن مردانه انواع مختلفی از لحاظ ظاهر و دوخت دارند. هم چنین مهم ترین و چشمگیر ترین قسمت استایل آقایان است . علت آن هم ترکیبی است که با شلوار می سازد. هرکس سلیقه ای دارد و همه آقایان بسته به سلیقه شخصی خود چیراهن های متفاوتی را می پسندند. اما هر مدل پیراهنی را که دوست داشته باشید بپوشید باید بدانید که پوشیدن پیراهن مردانه قوانین خاصی دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

  ادامه مطلب ...

استفاده از زمان های متنوع در زبان انگلیسی

استفاده از زمان های متنوع در زبان انگلیسی:

یادگیری دستور زبان اهمیت دارد و لازم است آن را بیاموزید.

توجه داشته باشید که در نهایت شما می توانید از آن عبارت ها به صورت کاملا کاربردی و موثر استفاده نمایید. یکی از علت های آن این است که آموزش این زبان از سنین پایین در دوران نوجوانی برای افراد آغاز می گردد تا بتوانند آن را به صورت موثر تری در سنین بالا تر بیاموزند.

  ادامه مطلب ...

دانش بنیان

انواع محصولات دانش بنیان

محصولات دانش بنیان به کالا یا خدماتی میگویند که در حوزه فناوری های بالا یا متوسط به بالا باشند به این معنا که دانش فنی طراحی و تولید نمونه ی آزمایشگاهی یا صنعتی محصولات به دلیل پیچیدگی فنی به سختی قابل کپی برداری بوده و کسب آن نیازمند تحقیق و توسعه قابل توجه باشد و منجر به ایجاد ارزش افزوده محصول شده باشد

  ادامه مطلب ...