۱۲ بازی فکری برای کودکان ۶ ساله که حتما باید بدانید!

در این مقاله درمورد خصوصیات کودکان ۶ ساله تا ۷سال،توانایی های کودک دراین سنین،بازی برای کودکان ۶ ساله و همچنین به معرفی ۱۲ نمونه بازی فکری برای کودکان ۶ ساله می پردازیم.لطفا مقاله را تا انتها بخوانید تا کودک ۶ ساله خود را بشناسید!

خصوصیات کودکان ۶ ساله تا ۷ ساله : 

ادامه مطلب ...

خرید بک لینک

 

خرید بک لینک ، از روش های افزایش رتبه ی سایت در گوگل است . در این کار با پرداخت مبلغی توافقی ، سایتی با رتبه ی بهتر از سایت شما ، لینک وب سایت یا وبلاگ شما را در سایت خودش قرار می دهد . به این کار خریدبک لینک می گویند که زیاده روی در آن عواقب تلخی را در پی دارد .  ادامه مطلب ...

عروسک کودکان

عروسک نوزاد لاوابلا 

عروسک نوزاد لاوابلا در قسمت پا و شکم دارای سنسور حسی می باشد که وقتی با او بازی می کنید و غلغلکش می دهید می خندد و اگر کف پاهایش را با دست فشار دهید کلمه مامان را می گوید و صداهای بامزه از خود در می آورد.این عروسک بسیار به یک نوزاد واقعی شباهت دارد و رفتار و حرکاتش مانند نوزاد انسان می ماند. عروسک مو بلوند لاوابلا مانند یک نوزاد می نشیند  و به راحتی می توانید آن را بغل کنید و بخوابانید. 

ادامه مطلب ...

فواید کاور بدنه خودرو

امروزه  بسیاری از افراد به دنبال روش هایی بهتر و جدید تر از روش های گذشته برای محافظت و در عین حال زیبایی ماشین های خود هستند که  در چند ساله اخیر محصولات متنوعی برای این کار ها  ارائه شده است  اما هرکدام به دلایلی دارای ضعف هایی هستند و یا مدت زمان کوتاهی از بین میروند .  پوشش سرامیک و یا کاور بدنه خودرو محصولاتی هستند که علاوه برداشتن خصوصیات کاورها دارای تکنولوژی نانو بوده و از چسبیدن و آسیب رساندن انواع آلودگی ها مانند گرد و غبار، شیره درختان، فضولات پرندگان، آلاینده های محیطی و ... برروی بدنه خودرو جلوگیری می نماید  ادامه مطلب ...

یک قل دو قل؛ بازی نرم از جنس سنگ...

لازمه نشاط، شادابی و توجه به وحدت و همگرایی، توجه به ورزش‌های بومی، محلی و سنتی است. بازی‌های بومی و محلی در هر منطقه‌ای نقش مهمی در ایجاد نشاط ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان‌جنوبی، از دیرباز بازی‌های متنوعی در خراسان جنوبی مورد توجه اقشار گوناگون بوده است. این بازی‌ها به گونه‌ای طراحی شده که محدودیت سن و جنس دارد، اما امروزه با پیدایش بازی‌های کامپیوتری بیشتر این بازیها به فراموشی سپرده شده است.

  ادامه مطلب ...