آغاز اولین رویداد تخصصی استارتاپی "مراقبت و سالمندی" از فردا

رئیس شورای سیاست‌گذاری استارتاپ‌های دانشگاه پیام نور از آغاز نخستین رویداد تخصصی استارتاپی با موضوع "مراقبت و سالمندی" در ۲۳ خرداد ماه جاری خبر داد.

  ادامه مطلب ...

لوله برای کابل برق

 

پترو صنعت آنارام

 

لوله برق چیست؟ لوله برق را می توان به عنوان یک پوشاننده سیم های هادی برق، که جریان برق با ولتاژهای متفاوت از آن عبور می کنند، تعریف کرد. این وسیله از آسیب دیدن هادی جریان برق و همچنین حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سیم های برق می باشد.   ادامه مطلب ...

بازی با کودکان؛ ۲۰ بازی سرگرم‌کننده که والدین می‌توانند در خانه انجام دهند

در روزهای بارانی که کودکان‌تان نمی‌توانند برای بازی از خانه بیرون بروند و حسابی کلافه شده‌اند، چه ایده‌ای برای سرگرم‌ کردن آنها به ذهن‌تان می‌رسد؟ بازی با موبایل و تبلت؟ بازی‌های کامپیوتری؟ خب البته شاید شما هم درباره‌ی فواید بازی‌های کامپیوتری و موبایل برای مغز چیزهایی شنیده باشید، ولی ما در این مقاله به ۲۰ بازی اشاره می‌کنیم که علاوه بر ایجاد فضایی شاد برای بچه‌ها، موجب افزایش تحرک آنها هم می‌شوند؛ بازی‌هایی بدون نیاز به تلویزیون، موبایل و کامپیوتر. همراه ما باشید، می‌خواهیم چند ایده‌ی جذاب برای بازی با کودکان را در اختیارتان بگذاریم.


  ادامه مطلب ...

گروه معماری بومرنگ

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

 

   ادامه مطلب ...

با بازی و سرگرمی می توان به جنگ آلزایمر رفت!

درمان آلزایمر واژه ای است که امروزه بسیار شنیده می شود و افرادی را می بینیم که به هر دری می زنند تا این عارضه را درمان کنند. اما حقیقت آلزایمر چیست و بیشتر چه کسانی را درگیر می کند؟

  ادامه مطلب ...