رنگ انگشتی چیست؟

زمانی که برای اولین بار نام رنگ انگشتی را می شنویم، این تصویر در ذهن ما نقش می بندد که آیا برای استفاده از این رنگ، به جای قلم مو از انگشت استفاده میکنند؟ پاسخ این سوال مثبت است.

چرا که رنگ انگشتی برای کسانی تولید و عرضه شده است که نمی توانند قلم را به دست بگیرند، نود درصد این افراد را کودکان نوپا تشکیل می دهند که عادت به کثیف کاری و ریخت و پاش دارند، کارشناسان بعد از تحقیقات زیاد به این نتیجه رسیدند که از این عادت میتوان به نفع کودکان استفاده کرد تا به رشد ذهنی و خلاقیت آنها کمک شود.  


بنابراین شروع به ساخت محصولی به نام رنگ انگشتی کردند، زمانی که رنگ انگشتی را در اختیار کودکان قرار می دهید تا با آن بازی کنند، در ابتدا فقط از اینکه یک جسم نرم و فوق العاده انعطاف پذیر، با رنگ های شاد و متنوع در اختیار دارند و میتوانند آن را به سر و صورت، زمین و دیوار بپاشند، لذت می برند. اما اگر والدین بتوانند در این بازی شاد و سرگرم کننده با آنها همراه شوند، به آنها یاد بدهند که انگشت خود را به رنگ انگشتی آبی بمالند و دریا رسم کنند، به رنگ انگشتی گیاهی سبز بمالند و درخت رسم کنند، به رنگ انگشتی خوراکی قرمز بمالند و با ترکیب کردن آن با رنگ زرد خورشید رسم کنند، خیلی زود و در همان کودکی به آنها نقاشی کردن آموخته اند.


در بخشی از مطلب بالا به این نکته اشاره کردم که کودکان رنگ انگشتی را به سر و صورت خود می مالند، حتما برای شما این سوال پیش آمده که آیا این کار آسیبی به کودکان نمی رساند؟ باید در پاسخ به این سوال بگویم که رنگ انگشتی خوراکی به هیچ وجه مشکلاتی مانند حساسیت به وجود نمی آورد، این محصول از مواد اولیه گیاهی تولید شده است و به همین دلیل به آن رنگ انگشتی گیاهی نیز می گویند. حتی اگر در حین بازی بلعیده شود، مشکل گوارشی برای کودکان به وجود نمی آورد و مریض نخواهند شد.


برای اینکه کودکان راحت تر بتوانند بازی کنند، می توانید این کار را در حمام انجام دهید تا نگران کثیف شدن فرش و وسایل خانه نباشید، البته رنگ انگشتی قابل شستشو هم هست، و با کشیدن یک پارچه نم دار، یا ریختن آب بر روی آن به طور کامل پاک میشود.


بهترین رنگ انگشتی موجود در بازار به نام رنگ انگشتی خارجی Rubenis است که توسط شرکت روبینس ترکیه تولید و عرضه شده است.


ما نماینده انحصاری واردات و عرضه رنگ انگشتی Rubenis ترکیه در ایران هستیم. به دلیل حذف واسطه ها، قیمت این محصول در سایت ما بسیار مناسب است و شما با خرید آنلاین از سایت ما، میتوانید این رنگ انگشتی ارزان را با قیمت پایین تری نسبت به بازار خریداری می نمایید.


برای خرید محصول میتوانید مبلغ مورد نظر را از طربق پرداخت آنلاین واریز نموده و سپس فرم ثبت سفارش را پر کنید تا محصول به آدرسی که در فرم سفارش ثبت کرده اید ارسال گردد.

 منبع : fingerpaint.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.